Біографія :: Адвокат Ирпень, юрист Ирпень
Джус Вікторія Джус Вікторія Джус Вікторія

"Justitia nemini neganda est"    Нікому не можна відмовляти у правосудді (лат).

 

+38 050 518 30 76

+38 067 537 05 40

Реклама

Ліквідація ТОВ, юридичних осіб.

ТОВ "АЛВІКА" готова пропонувати свої послуги в усуненні проблем під час процедур по ліквідації підприємств та юридичних осіб в сукупності з комплексними юридичними послугами для процесу припинення під час ліквідації юридичних осіб. Найбільш поширеною послугою є ліквідація ТОВ (товариство з обмеженою відповідальністю) чи ліквідаційні процедури по ПП (приватний підприємець). Ці організаційно-правові форми є найбільш поширеними для можливості вести малий та середній бізнес.

Припинення юридичної особи може відбуватись не тільки в процесі ліквідації, а й під час реорганізації — приєднання, злиття, перетворення, поділ. Після виділу юридичної особи з вже існуючої, припинення юридичної особи, яка була основою для виділу, не буде відбуватись.

Під час припинення юридичної особи нами буде надано:

  • послуги в сфері податкового і юридичного аудиту, правової та бухгалтерської документації підприємств та компаній
  • послуги по підготовці рішень органів управління
  • рекомендаційні консультації з схеми дій комісії по ліквідації
  • супровід задоволення черговості вимог кредиторів
  • здійснюємо супровід в процесі вивільнення персоналу
  • представництво при перевірках в зв"язку з припиненням.

Усі реєстраційні процеси будуть проходити з нашим супроводом та допомогою в складанні актів ліквідації. Крім цього, нами буде проводитись підготовка необхідних фінансових висновків.

Наша компанія може здійснювати зняття підприємств, які ліквідуються, з податкового обліку, з обліку органів соціального страхування та ін. Ліквідація ТОВ, приватних підприємців та інших осіб з нашою допомогою буде здійснено швидко.

В процесі припинення юридичних осіб ми будемо здійснювати супровід усіх перевірок від контролюючих органів при процедурі зняття з обліку. Ми знімемо ТОВ або ПП з обліку державних органів при процедурі ліквідації.

Спеціалісти нашої компанії складуть необхідну фінансову звітність для припинення юридичної особи, де будуть знаходитись: проміжний, ліквідаційний нульовий та ліквідаційний баланси.

Організація процедури по знищенню та архівуванню документів, які є обов’язковими під час ліквідації, буде проведена нами на грамотному та професійному рівні.

Процедурою припинення юридичної особи передбачено визначення ступенів черговості між задоволенням вимог кредиторів і наступний супровід розрахункових дій між засновниками або учасниками — такі послуги ви також можете замовити в нашої компанії.

Мі готові пропонувати комплекс послуг по ініціюванню банкрутства, якщо в наявності є ознаки неплатоспроможності. Ліквідаційні процедури ПП, ТОВ при нашій допомозі — будуть тим шляхом, який відрізняється швидкістю вирішення будь-яких спорів під час ліквідаційних процесів.

Як правило, ліквідація підприємства в класичному варіанти може тривати не більше 6 місяців.

Юридична компанія "АЛВІКА", під керівництвом адвоката Вікторії Джус, пропонує послуги з комплексного правового супроводу ліквідації підприємств (АТ, ТОВ, ПП) та фізичних осіб – підприємців (ФОП) на території   м.Київ та Київської області (м.Ірпінь, м.Буча, с.м.т.Ворзель, с.м.т.Гостомель, с.м.т.Коцюбинське, с.м.т.Бородянка). 

Послуги з припинення фізичною особою підприємницької діяльності.

Спеціалісти ТОВ "АЛВІКА", як ніхто інший, з перших рук дізнаються від наших клієнтів, про нові тенденції в підприємницькому середовищі, спостерігають його трансформацію, пов’язану з різними зовнішніми впливами (набранням чинності податковим кодексом, ускладненням застосування спрощеної системи оподаткування тощо).

Одночасно ми бачимо перехід на вищий рівень, від одноосібного мікробізнесу підприємця до малого та середнього бізнесу, який вже ведеться через підприємства, створені цими ініціативними і талановитими людьми.

Але ми також спостерігаємо і згортання, - припинення підприємницької діяльності фізичних осіб, через підвищення податкового тиску, ускладнене ведення обліку, відсутність у переважної більшості підприємців бачення перспектив ведення бізнесу шляхом заснування підприємства. І у тому і в іншому випадку ці підприємці звертаються до нас за послугами з припинення підприємницької діяльності, лише їхні мотиви є різними.

Починаючи з 08.07.2014 року припинення  ФОП здійснюється за 1 (один) день. 
Проходження реєстраційних процедур надзвичайно спрощено.

Звичайно, за необхідності треба буде здійснити супровід вивільнення персоналу і виплатити зарплату, заплатити податки або борги іншим кредиторам. Але це все вже можна робити після внесення в ЄДР запису про припинення фізичної особи підприємця. Наша компанія  здійснює такий супровід професійно на щоденній постійній основі.

Ми підготуємо реєстраційну картку для здійснення державної реєстрації припинення фізичною особою-підприємцем підприємницької діяльності згідно з її рішенням та здійснимо представництво фізичної особи в ЄДР з цих питань.

Компанія пропонує професійний супровід на випадок інших необхідних процедур:

  • вивільнення працівників після попередження про звільнення, що планується із подальшим повідомленням державної служби зайнятості
  • підготовчі роботи перед перевіркою ДПІ та/або безпосередня участь у перевірці
  • підготовчі роботи перед перевіркою органами соціального страхування щодо сплати єдиного соціального внеску,  підготовку документації та подальша її подача для зняття платника Єдиного податку або ПДВ з реєстрації, якщо підприємець є таким платником
  • зняття фізичної особи, суб’єкта ЗЕД, з обліку, якщо підприємець є таким суб’єктом
  • анулювання ліцензій, повернення торгових патентів, зняття з реєстрації касових апаратів, РРО, у випадку їх наявності та інше
  • підготовка документів стосовно задоволення вимог з боку кредиторів, за їх наявності
  • підготовка вимог стосовно стягнення заборгованості з боржників підприємця за їх наявності
  • підготовка документації, що стосується закриття банківських рахунків, за їх наявності
  • підготовка до проведення знищення штампів, печаток, анулювання дозволів, за їх наявності

Тривалість процедури припинення підприємця 1 робочий день.
Строки щодо інших послуг - за домовленістю сторін.

Юридична компанія "АЛВІКА", під керівництвом адвоката Вікторії Джус, пропонує послуги з комплексного правового супроводу припинення діяльності підприємств (АТ, ТОВ, ПП) та фізичних осіб – підприємців (ФОП) на території   м.Київ та Київської області (м.Ірпінь, м.Буча, с.м.т.Ворзель, с.м.т.Гостомель, с.м.т.Коцюбинське, с.м.т.Бородянка). 

Реєстрація підприємств. Реєстрація ТОВ. Реєстрація бізнесу.

Дотримуючись принципу надання професійних бізнес-послуг " супровід з першого кроку", який є нашим гаслом, компанія  "АЛВІКА", під керівництвом адвоката Вікторії джус, надає класичну послугу Реєстрація підприємств "під ключ". В цю послугу входить реєстрація бізнесу найпоширеніших організаційно-правових форм, - реєстрація ТОВ, реєстрація приватного підприємства, які найбільше підходять для малого та середнього бізнесу. Допоможемо зареєструвати підприємство у Києві та Київській області. Супроводжуючи бізнес "з першого кроку " надаємо юридичний аутсорисинг поточної дільності, послуги корпоративних юристів,бухгалтерські послуги з постановки та ведення бухгалтерії підприємства.

Візьмемо на себе усі етапи заснування, державної реєстрації, створення, легалізації товариств, компаній, фірм, підприємств та інших юридичних осіб на території Києва та Київської області.

Реєстрація юридичної особи та всі пов'язані із нею юридичні процедури, державна реєстрація підприємств та юридичних осіб, оформлення установчих документів, прийняття рішень про заснування, оформлення реєстраційних карток і не тільки, можуть бути замовлені в нашій компанії.

Реєстрація ПП, реєстрація ТОВ тощо, передбачає розробку статутів, оформлення установчих документів, отримання унікального найменування для реєстрації. Всі ці послуги ми пропонуємо поряд із представництвом в органі державної реєстрації. Реєстрація фірм з нами – це професійне супроводження при постановці на облік державною податковою службою та іншими державними органами. Ми допоможемо із виготовленням  та отриманням штампів і печаток, вибором умов обслуговування при відкритті рахунків в банках.

Реєстрація юридичної особи з нашою допомогою – це швидке отримання реєстраційного або податкового свідоцтва, довідки.

Якщо реєстрація приватного підприємства або товариства з обмеженою відповідальністю здійснюється нерезидентом – фізичною особою, ми допоможемо отримати ідентифікаційний номер фізичної особи без проблем.

Для того, щоб після реєстрації підприємства не було зайвого клопоту, Ви можете скористатися нашими консультаціями та рекомендаціями стосовно порядку найму персоналу на роботу, "правильних" повноважень виконавчого органу, стосовно вибору оптимальної системи оподаткування, отримання необхідних свідоцтв, довідок, інших документів (ЄП, ПДВ, акредитація суб'єктом ЗЕД на митниці, довідка про відсутність валютних цінностей за кордоном). Наші адвокати допоможуть із вирішенням корпоративних спорів про вихід учасника з товариства, продаж частки, виключення учасника та проконсультують з усіх  тонкощів процедур державної реєстрації підприємства.

Реєстрація ПП, реєстрація ТОВ, як і реєстрація фірм інших організаційно-правових форм  з 17.12.2012 року зазнала певних законодавчих змін і спрощення, хоча зазвичай і передбачає стандартний пакет документів для  реєстрації  підприємства, якого достатньо для початку здійснення підприємницької діяльності. Послуги з реєстрації підприємств передбачають та враховують певні необхідні та послідовні дії:

    • резервування назви підприємства тепер не здійснюється (але можна перевірити наявність тотожної назви безкоштовно)
  • підготовку рішення засновника або/та протоколу установчих зборів чи іншого колегіального органу про реєстрацію, заснування підприємства
  • підготовку, не менше ніж у двох примірниках, статуту, інших установчих документів, що передбачає реєстрація підприємства, або відбувається реєстрація на підставі модельного статуту
  • реєстрація юридичної особи здійснюється без обов'язкового нотаріального посвідчення пакету документів (лише за бажанням замовника)
  • здійснюємо, якщо цього бажають засновники, представництво у нотаріуса при проведенні процедури посвідчення підпису на статуті, інших установчих документах, або/та на довіреності або/та на реєстраційній карті або/та на заяві про реєстрацію
  • реєстрація ТОВ та деяких інших видів господарських товариств тепер не вимагає обов’язкового відкриття тимчасового банківського рахунка для формування капіталу (статутного фонду) та внесення грошових коштів на цей рахунок до моменту державної реєстрації товариства, що раніше підтверджувалося спеціальною довідкою банку
  • реєстрація ПП та інших юридичних осіб, відмінних від господарських товариств, і раніше не передбачала відкриття тимчасового рахунка для формування статутного капіталу
  • реєстрація підприємства, що буде засноване та проінвестоване нерезидентом - іноземним інвестором, може передбачати відкриття інвестиційного рахунку
  • реєстрація приватного підприємства або реєстрація товариства з обмеженою відповідальністю, передбачає внесення в реєстраційну карту даних за кодами видів економічної діяльностіі (КВЕД), оформлення платіжних документів та реєстраційної карти, здійснення оплати збору за державну реєстрацію, підготовку пакету документів для державної реєстрації юридичної особи
  • реєстрація юридичної особи тепер передбачає внесення всіх реєстраційних даних у виписку з ЄДР і вже не потрібно окремо ставати на облік в ДПІ з отриманням довідки за формою 4-опп, або в пенсійний фонд щоб зареєструватися платником ЄСВ, хоча довідка ЄДРПОУ (статистика) вимоги щодо оформлення якої законодавчо скасовані, ще вимагається деякими органами, через те що відомче законодавство ще містить суперечливі норми.
  • реєстрація ТОВ, реєстрація ПП не обійдеться без замовлення, виготовлення та отримання штампів і печаток, готування платіжних документів, здійснення оплат
  • реєстрація та легалізація підприємства завершується оформленням карток зі зразками підписів керівника та відкриттям рахунку в банку. 

Серед необов'язкових послуг, які додатково надаються нашою компанією, наступні:

  • оформлення та надання документації для реєстрації підприємства платником податку на додану вартість (ПДВ)
  • оформлення документації для оформлення свідоцтва платника ЄП (єдиного податку)
  • оформлення документації на отримання торгового патенту
  • оформлення документації для акредитації в митній службі як суб'єкта ЗЕД

Важливо !!! Коли здійснюється реєстрація підприємства, - для фізичних осіб, які виступають засновниками юридичних осіб – і зареєстровані як підприємці, необхідно надати копію свідоцтва про державну реєстрацію ФОП, для уникнення недоліків внесенні даних при заповненні форм єдиного державного реєстру (ЄДР)

Важливо !!! Засновники повинні надати реєстратору інформацію з документами, що підтверджують структуру власності засновників - юридичних осіб, яка дає змогу встановити фізичних осіб - кінцевих власників істотної участі (більше 10%) цих юридичних осіб.

Реєстрація бізнесу можлива в інших різноманітних організаційно-правових формах.

Ми допоможемо із реєстрацією та перереєстрацією підприємницьких товариств, об’єднань підприємств та інших юридичних осіб, серед яких ще можна зустріти такі назви, зокрема:

  • ТОВ, ТзОВ (товариств з обмеженою відповідальністю)
  • ПАТ, АТ, ВАТ, ПрАТ, ЗАТ (акціонерне товариство)
  • повне товариство та командитне товариство
  • приватне підприємство - ПП, у якому може бути один або декілька засновників, що є юридичними або фізичними особами
  • дочірнє підприємство (єдиним засновником якого виступає інше підприємство)
  • іноземне підприємство (що засновуються нерезидентами)
  • підприємство об’єднання громадян
  • споживче товариство
  • виробничий, споживчий кооператив
  • благодійна організація (фонд, фундація)
  • громадське об’єднання (громадська організація)
  • підприємницьке об’єднання (асоціація, консорціум, корпорація, концерн)
  • об’єднання співвласників багатоквартирних будинків (ОСББ, кондомініум) тощо.

         Юридична компанія "АЛВІКА", під керівництвом адвоката Вікторії Джус, пропонує послуги з комплексного правового супроводу реєстрації підприємств (АТ, ТОВ, ПП) та фізичних осіб – підприємців (ФОП) на території м.Київ та Київської області (м.Ірпінь, м.Буча, с.м.т.Ворзель, с.м.т.Гостомель, с.м.т.Коцюбинське, с.м.т.Бородянка).

 

Реєстрація приватного підприємця. Реєстрація СПД. Реєстрація ФОП.

Наша компанія ТОВ "АЛВІКА", під керівництвом адвоката Вікторії Джус, здійснює реєстрацію ФОП, та вчинення всіх реєстраційних процедур «під ключ», включаючи підготовку реєстраційних карт, представництво в державного реєстратора та в нотаріуса, а також при постановці на облік в держаних органах, при виготовленні печаток і відкритті рахунку у банку на території  м.Київ та Київської області (м.Ірпінь, м.Буча, с.м.т.Ворзель, с.м.т.Гостомель, с.м.т.Коцюбинське, с.м.т.Бородянка).

Законодавство України та ділове мовлення, в силу його поступової трансформації, містить декілька формулювань одного і того самого поняття, які збереглися до сьогодні, і визначене у чинному Цивільному кодексі України як "фізична особа-підприємець". Це ж поняття скорочено вживається як "ФОП". Поряд з ними, використовуються також повні та скорочені поняття - суб’єкт підприємницької діяльності (СПД), суб’єкт підприємницької діяльності - фізична особа (СПДФО). Поняття "ПП" використовують, як скорочене значення понять "приватний підприємець" або "приватне підприємство". А з російської ці скорочення звучать як "ЧП".

Послуга "реєстрація СПД" або "реєстрація ФОП",  виконується Західною консалтинговою групою у кількох пакетах послуг , в т.ч. "під ключ": 

Пакет  "Державна реєстрація ФОП + єдиний податок"  - це комплексна  послуга з найбільшим попитом. Вона передбачає реєстрацію у відповідних органах та отримання свідоцтва платника єдиного податку, без оформлення найманих працівників.

Строк надання послуги – 15 робочих днів.

Послуга "Реєстрація фізичної особи підприємця", пакет "Стандартний" , згідно з яким, ми  також здійснимо всі необхідні реєстраційні дії, якщо у Вас немає найманого персоналу і Ви бажаєте використовувати загальну систему оподаткування, або бажаєте самостійно отримати свідоцтво платника єдиного податку. Цей пакет передбачає:

  • здійснення вибірки КВЕД (кодів видів економічної діяльності), оформлення платіжних документів, реєстраційної карти, підготовка пакету документів для державної реєстрації, здійснення відповідних платежів
  • реєстрація підприємця (представництво, отримання відповідних документів) в органі державної реєстрації, а також:
  • формування та подача документації в ДПІ для реєстрації, отримання довідки форми 4-опп
  • послуги по постановці на облік в органах соціального пенсійного страхування.

Цей пакет послуг надається протягом 3 робочих днів.

Пакет послуг "ЄП" - послуги з реєстрації платником ЄП (єдиного податку) можуть надаватися окремо від стандартного пакету. якщо немає необхідності в одночасному наданні послуг в пакеті  "Державна реєстрація ФОП + єдиний податок" .

Ця послуга надається впродовж 10 робочих днів.

Пакет "Стандартний + працівники".  Якщо планується реєстрація підприємця, який найматиме працівників, Вам можуть знадобитися послуги по здійсненню необхідних реєстраційних дій, пов’язаних з найманням персоналу, в який входить:

  • пакет "стандартний"
  • реєстрація СПД із постановкою на облік в органах соціального страхування зі сплати єдиного соціального внеску

Вартість послуг може залежати від кількості працівників, що планується найняти.

Строк надання впродовж 15 робочих днів.

До необов’язкових реєстраційних дій можна віднести: 

  • отримання печатки, замовлення, оформлення платіжних документів та здійснення відповідних платежів – надається впродовж 5 робочих днів
  • оформлення заяви та передача документів для отримання свідоцтва платника податку на додану вартість (ПДВ) – надається впродовж 12 робочих днів
  • оформлення та передача документів для отримання свідоцтва платника ЄП – надається впродовж 12 робочих днів
  • оформлення та передача документів для отримання торгового патенту – надається впродовж 20 робочих днів
  • оформлення та передача документів для отримання акредитації суб'єкта ЗЕД на митниці – надається впродовж 5 робочих днів.


Накладні витрати зазвичай можуть складатися з плати: 

за державну реєстрацію 

за штамп або печатку (виготовлення) 

за нотаріальні копії

за канцтовари ( книги обліку, папки та інше.)

сплачений єдиний податок за перший місяць діяльності

Загальний кошторис реєстрації приватного підприємця складається з вартості юридичних послуг та накладних витрат

Реєстрація приватного підприємця на теритоії  м.Київ та Київської області (м.Ірпінь, м.Буча, с.м.т.Ворзель, с.м.т.Гостомель, с.м.т.Коцюбинське, с.м.т.Бородянка)  може коштувати дешевше, якщо не оформляти довіреність на представництво інтересів при отриманні документів – це можливо, якщо Ви особисто разом із представником нашої компанії прийдете до реєстратора. Замовлення оформлюється за умови пред'явлення паспорта (з нього буде знято копію) та оригіналу ідентифікаційного коду. Включення до Єдиного державного реєстру передбачає також попереднє визначення із видами діяльності згідно з КВЕД.

Сума реєстраційного збору складає – 34 грн. + комісія банку 5 грн. Єдиний податок у розмірі, визначеному місцевою радою, необхідно сплатити не менше, ніж за один місяць наперед, якщо ви віднесені до 2-ої групи платників єдиного податку. А якщо відбулася реєстрація ФОП в 3-ій  групі платників єдиного податку, тоді податок - 5% із отриманих доходів, який сплачується щоквартально, не пізніше 50 днів  після закінчення календарного кварталу.

Юридична компанія "АЛВІКА", під керівництвом адвоката Вікторії Джус, пропонує послуги з комплексного правового супроводу реєстрації підприємств (АТ, ТОВ, ПП) та фізичних осіб – підприємців (ФОП) на території   м.Київ та Київської області (м.Ірпінь, м.Буча, с.м.т.Ворзель, с.м.т.Гостомель, с.м.т.Коцюбинське, с.м.т.Бородянка). 

Загальний порядок створення та реєстрації підприємства  або інших юридичних осіб

Прийняття рішення

Першою стадією створення юридичної особи є прийняття рішення про заснування. На цій стадії засновники майбутньої юридичної особи вирішують питання про:

1)   Найменування юридичної особи;

2)   Місцезнаходження

3)   Розмір статутного фонду (капіталу), та як він буде розподілений між засновниками

4)   Хто буде керівником юридичної особи.

Найчастіше рішення про створення оформляється Протоколом Загальних зборів Учасників ЮО або Рішенням засновника(ів).

 

Наступною стадією є проведення державної реєстрації юридичної особи

 

Для того, щоб провести державну реєстрацію юридичної особи потрібно звернутися до державного реєстратора за місцезнаходженням майбутньої юридичної особи.

Для проведення державної реєстрації юридичної особи засновник (засновники) або уповноважена ними особа повинні особисто подати державному реєстратору (надіслати рекомендованим листом з описом вкладення) такі документи:

·        заповнену реєстраційну картку на проведення державної реєстрації юридичної особи;

·        примірник оригіналу (ксерокопію, нотаріально засвідчену копію) рішення засновників або уповноваженого ними органу про створення юридичної особи у випадках, передбачених законом;

·        два примірники установчих документів, індивідуальний статут, або вказати в реєстраційній карті, що підприємство діє на підставі модельного статуту ( з 28.08.2011р.) , при цьому підписи фізичних осіб на установчих документах не обов’язково завіряти нотаріально);

·        документ, що засвідчує внесення реєстраційного збору за проведення державної реєстрації юридичної особи;

·        інформацію з документами, що підтверджують структуру власності засновників - юридичних осіб, яка дає змогу встановити фізичних осіб - власників істотної участі (більше 10%) цих юридичних осіб.

·        У випадках, що передбачені законом, крім документів, які передбачені частиною першою цієї статті, додатково подається (надсилається) копія рішення органів Антимонопольного комітету України або Кабінету Міністрів України про надання дозволу на узгоджені дії або на концентрацію суб'єктів господарювання.

·        У разі державної реєстрації фермерського господарства крім документів, які передбачені частиною першою цієї статті, додатково подається копія Державного акта на право приватної власності засновника на землю або копія Державного акта на право постійного користування землею засновником, або нотаріально посвідчена копія договору про право користування землею засновником, зокрема на умовах оренди.

·        У разі державної реєстрації юридичної особи, засновником (засновниками) якої є іноземна юридична особа, крім документів, які передбачені частиною першою цієї статті, додатково подається документ про підтвердження реєстрації іноземної особи в країні її місцезнаходження, зокрема витяг із торговельного, банківського або судового реєстру, який відповідає вимогам законодавства.

З дня надходження документів реєстратор має 3 дні для внесення запису в Єдиний державний реєстр про проведення державної реєстрації юридичної особи. Дата внесення до Єдиного державного реєстру запису про проведення державної реєстрації юридичної особи і є датою державної реєстрації юридичної особи.

Не пізніше наступного робочого дня з дати державної реєстрації юридичної особи державним реєстратором видається (надсилається рекомендованим листом) засновнику або уповноваженій ним особі один примірник оригіналу установчих документів з відміткою державного реєстратора про проведення державної реєстрації юридичної особи та виписка з Єдиного державного реєстру.

Законодавством також передбачена можливість електронної реєстрації підприємств, - з 28.08.2011р.

 

 

Наступною стадією є, так звані, післяреєтраційні процедури

 

До них відносяться:

·        Реєстрація в органах статистики, отримання довідки з ЄДРПОУ

·        Реєстрація у Державній податковій службі

·        Реєстрація платником єдиного соціального внеску

·        Виготовлення печатки

 

При проведення реєстрації юридичної особи державний реєстратор у день державної реєстрації передає   відповідним органам статистики, державної податкової служби, Пенсійного фонду України відомості з реєстраційної картки на проведення державної реєстрації юридичної особи.

Звертаємо Вашу увагу на те, що паперові документи про реєстрацію юридичної особи у вищезгаданих органах потрібно отримувати безпосередньо у цих органах, або в «єдиному реєстраційному вікні» (якщо таке функціонує при місцевому органі державної реєстрації). Хоч в законодавстві і передбачений обов’язок відповідних державних органів відправляти документи поштою, на практиці це рідко коли працює. Також будьте готові і до того, що в різних регіонах державні органи при взяті на облік юридичних осіб можуть вимагати додаткові документи крім тих, що передбачені в законодавстві.

 

Отримання довідки з ЄДРПОУ

 

Для отримання довідки з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (ЄДРПОУ) потрібно звернутися до органу статистики за місцем реєстрації юридичної особи, та надати наступні документи:

·        Запит

·        Виписка з єдиного  державного реєстру та її ксерокопія (для уточнення даних про юридичну особу).

·        Документ про оплату з відміткою банку 

·        Документ, що підтверджує повноваження особи (довіреність, тощо)

Довідки з ЄДРПОУ видається лише після надходження до органів статистики даних від Державного реєстратора.

 

 

Реєстрація у Державній податковій службі (ДПС)

 

Місцем обліку платників податків є відповідний орган державної податкової служби за зареєстрованим місцезнаходженням юридичної особи.

Підставою для взяття юридичної особи на облік в органі державної податкової служби є надходження до цього органу відомостей з відповідної реєстраційної картки на проведення державної реєстрації юридичної особи.

 Взяття на облік платника податків проводиться не пізніше наступного робочого дня з дня отримання відомостей з реєстраційної картки, наданих державним реєстратором, чи заяви від платника податків.

 Після взяття платника податків на облік за основним місцем обліку орган державної податкової служби формує довідку про взяття на облік платника податків за ф. № 4-ОПП. Така довідка надсилається платнику податків наступного робочого дня з дня взяття на облік. За згодою платника податків не пізніше наступного робочого дня після взяття його на облік така довідка може бути видана платнику податків чи уповноваженій особі платника податків в органі державної податкової служби.

Для взяття на облік платник податків - юридична особа, (в разі бажання або, якщо законом передбачено відповідні особливості її реєстрації) подає до органу державної податкової служби: заяву за ф. № 1-ОПП; копію свідоцтва про державну реєстрацію; копію документа, що підтверджує присвоєння коду за ЄДРПОУ. Одночасно з поданням заяви та копій документів, визначених цим розділом, пред'являються оригінали відповідних документів.

З моменту взяття на облік платник податків вважається таким, що перебуває на загальній системі оподаткування, якщо ним не обрано інший спосіб оподаткування відповідно до законодавства;

 

Реєстрація платником єдиного соціального внеску

 

Роботодавці та підприємства, установи , організації,  інші юридичні особи,утворені відповідно до законодавства України,  які використовують працю фізичних осіб на умовах трудового договору  (контракту), відповідно до законодавства є платниками єдиного соціального внеску. Облік таких осіб ведеться Пенсійним Фондом.

Взяття на облік юридичних осіб здійснюється управліннями Пенсійного  фонду  України  в  районах,  містах і районах у містах за  місцезнаходженням  юридичної особи  на підставі відомостей з реєстраційної картки на проведення державної   реєстрації   юридичної   особи,   наданих    державним реєстратором  не пізніше   наступного  робочого  дня  з  дня  отримання  зазначених відомостей органами Пенсійного фонду.

У день отримання зазначених відомостей органи Пенсійного фонду направляють відомості про юридичних осіб до  відповідного  робочого органу виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та  професійних  захворювань  України.

Згідно з  отриманою  від  органу Пенсійного фонду інформацією робочий орган виконавчої дирекції  Фонду  соціального  страхування від  нещасних  випадків  приймає  рішення  про віднесення до класу професійного ризику  виробництва  юридичної  особи  та не пізніше наступного робочого дня направляє органу Пенсійного фонду повідомлення про віднесення його до  класу професійного ризику виробництва.

Від класу професійного ризику виробництва залежить розмір єдиного внеску, що буде сплачуватися юридичної особою.

Повідомлення  про  взяття  на  облік юридичної особи як платника єдиного внеску  безоплатно надсилається   платнику   поштою   з  повідомленням  про  вручення наступного робочого дня з дня взяття на облік в органі  Пенсійного фонду.

У разі  незгоди  зі  встановленим  розміром  єдиного   внеску платник   протягом   десяти   робочих   днів   з  дня  надходження повідомлення про взяття на облік має право  звернутися  до  органу Пенсійного фонду  з  письмовою  заявою  про зміну розміру єдиного внеску.

 

Виготовлення печатки

 

Чинним законодавством не передбачено дозволу органів МВС для виготовлення печатки. Тому, щоб її виготовити достатньо звернутися керівнику (або довіреній особі) до штемпельно-граверної майстерні, яка займається виготовленням печаток. Найчастіше, при виготовленні печатки вимагають лише оригінал Виписки з Єдиного державного реєстру та оригінал паспорта керівника (або його копію, якщо звертається довірена особа).

 

У певних випадках для підприємства також можуть бути необхідні:

-        документальне підтвердження адреси реєстрації (юридична адреса),

-        отримання іноземним засновником фізичною особою ідентифікаційного номера,

-        реєстрація платником єдиного податку,

-        реєстрація платником ПДВ,

-        отримання торгового патенту, 

-        акредитація на митниці як суб'єкта ЗЕД,

-        отримання дозволу на працевлаштування іноземця,

-        інші додаткові реєстраційні дії та юридичні процедури. 

 

Увага:  
Шановні читачі. Ми намагаємося підтримувати наші статті в актуальному стані та оперативно вносити зміни до них, проте, Товариство з обмеженою відповідальністю «АЛВІКА» не гарантує, що процедури, описані у цій статті є актуальними на момент, коли Ви її читаєте. Стаття носить рекомендаційний характер і відображає законодавство на момент публікації статті та бачення і думку авторів. Інформація і посилання на законодавство не гартує його актуальність, оскільки законодавство змінюється. Перш ніж самостійно здійснювати процедури, описані у цій статті, слід уважно ознайомитись з актуальним законодавством. Крім законодавства, існують також практичні аспекти його застосування, та технічні особливості різних процедур.

 Юридична компанія "АЛВІКА", під керівництвом адвоката Вікторії Джус, пропонує послуги з комплексного правового супроводу реєстрації підприємств (АТ, ТОВ, ПП) та фізичних осіб – підприємців (ФОП) на території   м.Київ та Київської області (м.Ірпінь, м.Буча, с.м.т.Ворзель, с.м.т.Гостомель, с.м.т.Коцюбинське, с.м.т.Бородянка).